L’Oficina de Consum del Pla de l’Estany resol més de 500 consultes en un any

L’Oficina de Consum del Pla de l’Estany va gestionar i resoldre 520 consultes durant l’any passat. D’aquestes, 143 es van fer de manera presencial, mentre que 377 van tenir lloc a través de correu electrònic, formulari web o per telèfon.

La majoria de consultes han fet referència als subministraments de llum i gas, sobretot pel que fa a facturacions errònies, manca de factures o els canvis de companyia no autoritzats, entre d’altres problemes

El segon gruix de consultes i reclamacions estaven relacionades amb l’àmbit de la prestació dels serveis de telefonia fixa, mòbil, internet i el subministrament de telefonia vocal. Altres temes atesos van ser: serveis financers, contractacions en el sector turístic o reparacions d’aparells domèstics.

Recordem que l’Oficina de Consum és un servei comarcal que informa, orienta i assessora a les persones consumidores en com conèixer i exercir els seus drets i deures. Així mateix, també gestiona i tramita queixes i reclamacions que la ciutadania presenta, i duu a terme tasques d’educació i informació en l’àmbit del consum.

Durant el 2023, amb l’objectiu de donar més visibilitat al servei, es van posar a disposició dels centres educatius de la comarca, tres tallers destinats a l’alumnat de 1r d’ESO per tal de fer accessible l’educació, els hàbits de consum i la dinamització del producte local entre aquest sector de la població.

També es va fer una xerrada dirigida als membres del Consell Consultiu de la gent Gran del Pla de l’Estany i una altra oberta a tots els veïns i veïnes de Cornellà del Terri. Per altra banda, es va dur a terme una campanya informativa a les empreses adherides al Sistema Arbitral de Consum, amb visites a tots els establiments de Banyoles

L’Oficina de Consum del Pla de l’Estany es troba a la seu del Consell Comarcal, al carrer Catalunya, 48 de Banyoles amb horari d’atenció al públic de 8 a 15 h. S’hi pot contactar a través del telèfon, trucant al 972 583 258 o per correu electrònic a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..

L’Oficina de Consum del Pla de l’Estany resol més de 500 consultes en un any

L’Oficina de Consum del Pla de l’Estany resol més de 500 consultes en un any

L’Oficina de Consum del Pla de l’Estany va gestionar i resoldre 520 consultes durant l’any passat. D’aquestes, 143 es van fer de manera presencial, mentre que 377 van tenir lloc a través de correu electrònic, formulari web o per telèfon.

La majoria de consultes han fet referència als subministraments de llum i gas, sobretot pel que fa a facturacions errònies, manca de factures o els canvis de companyia no autoritzats, entre d’altres problemes

El segon gruix de consultes i reclamacions estaven relacionades amb l’àmbit de la prestació dels serveis de telefonia fixa, mòbil, internet i el subministrament de telefonia vocal. Altres temes atesos van ser: serveis financers, contractacions en el sector turístic o reparacions d’aparells domèstics.

Recordem que l’Oficina de Consum és un servei comarcal que informa, orienta i assessora a les persones consumidores en com conèixer i exercir els seus drets i deures. Així mateix, també gestiona i tramita queixes i reclamacions que la ciutadania presenta, i duu a terme tasques d’educació i informació en l’àmbit del consum.

Durant el 2023, amb l’objectiu de donar més visibilitat al servei, es van posar a disposició dels centres educatius de la comarca, tres tallers destinats a l’alumnat de 1r d’ESO per tal de fer accessible l’educació, els hàbits de consum i la dinamització del producte local entre aquest sector de la població.

També es va fer una xerrada dirigida als membres del Consell Consultiu de la gent Gran del Pla de l’Estany i una altra oberta a tots els veïns i veïnes de Cornellà del Terri. Per altra banda, es va dur a terme una campanya informativa a les empreses adherides al Sistema Arbitral de Consum, amb visites a tots els establiments de Banyoles

L’Oficina de Consum del Pla de l’Estany es troba a la seu del Consell Comarcal, al carrer Catalunya, 48 de Banyoles amb horari d’atenció al públic de 8 a 15 h. S’hi pot contactar a través del telèfon, trucant al 972 583 258 o per correu electrònic a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..

Aquest lloc web utilitza galetes (cookies) per a millorar l'experiència de l'usuari i per a recollir informació estadística anònima que s'envia a tercers per al seu processament. Si ho accepteu cliqueu "D'acord"; si voleu més informació sobre la política de privacitat accediu a "Saber-ne més", o podeu continuar sense habilitar les galetes (l'experiència de navegació es podria veure afectada).