9 alumnes del Pla de l’Estany presenten els seus treballs de recerca

Nou alumnes de segon de batxillerat dels instituts Pla de l’Estany, Josep Brugulat i Pere Alsius han presentat els seus treballs de recerca.

Ho han fet en el marc de la VIII Jornada de Treballs de Recerca del Pla de l’Estany, que s’ha celebrat a l’Institut Pla de l’Estany aquest dijous a la tarda. Repartits en diverses aules, els alumnes han anat exposant les seves investigacions. Al llarg de la tarda s’han pogut escoltar les hipòtesis i conclusions dels treballs de recerca d’aquests nou alumnes, que han tractat sobre diverses matèries.

En aquest sentit, s’han exposat treballs sobre hematologia forense, l’aprenentatge del llenguatge en la infància, el seguiment dels processos creatius, les presentacions àgils des d'un navegador, sobre la relació de les matemàtiques i els jocs de taula, un anàlisi de la Banyoles d’abans i després dels joc olímpics del 92, sobre el tren Maglev, sobre la influència del món clàssic a la toponímia dels Estats Units i, fins i tot, la presentació d’un disc. Tots nou són treballs molt diferents entre sí i que se surten del currículum educatiu de baxillerat, de manera que els alumnes han hagut de posar tota la creativitat en les seves investigacions. Precisament aquest és l’objectiu del treball de recerca i l’inspector d’educació del Pla de l’Estany assegura que la manera de treballar en un treball d’aquestes característiques, des de la hipòtesi fins a la redacció de les conclusions finals, és una experiència molt enriquidora en tots els àmbits.

A l’acte han assistit alumnes dels tres instituts, així com també professors i familiars dels alumnes que han presentat els treballs. Abans de començar les xerrades s’ha entregat un diploma de reconeixement als ponents de la tarda.

9 alumnes del Pla de l’Estany presenten els seus treballs de recerca

9 alumnes del Pla de l’Estany presenten els seus treballs de recerca

Nou alumnes de segon de batxillerat dels instituts Pla de l’Estany, Josep Brugulat i Pere Alsius han presentat els seus treballs de recerca.

Ho han fet en el marc de la VIII Jornada de Treballs de Recerca del Pla de l’Estany, que s’ha celebrat a l’Institut Pla de l’Estany aquest dijous a la tarda. Repartits en diverses aules, els alumnes han anat exposant les seves investigacions. Al llarg de la tarda s’han pogut escoltar les hipòtesis i conclusions dels treballs de recerca d’aquests nou alumnes, que han tractat sobre diverses matèries.

En aquest sentit, s’han exposat treballs sobre hematologia forense, l’aprenentatge del llenguatge en la infància, el seguiment dels processos creatius, les presentacions àgils des d'un navegador, sobre la relació de les matemàtiques i els jocs de taula, un anàlisi de la Banyoles d’abans i després dels joc olímpics del 92, sobre el tren Maglev, sobre la influència del món clàssic a la toponímia dels Estats Units i, fins i tot, la presentació d’un disc. Tots nou són treballs molt diferents entre sí i que se surten del currículum educatiu de baxillerat, de manera que els alumnes han hagut de posar tota la creativitat en les seves investigacions. Precisament aquest és l’objectiu del treball de recerca i l’inspector d’educació del Pla de l’Estany assegura que la manera de treballar en un treball d’aquestes característiques, des de la hipòtesi fins a la redacció de les conclusions finals, és una experiència molt enriquidora en tots els àmbits.

A l’acte han assistit alumnes dels tres instituts, així com també professors i familiars dels alumnes que han presentat els treballs. Abans de començar les xerrades s’ha entregat un diploma de reconeixement als ponents de la tarda.

Aquest lloc web utilitza galetes (cookies) per a millorar l'experiència de l'usuari i per a recollir informació estadística anònima que s'envia a tercers per al seu processament. Si ho accepteu cliqueu "D'acord"; si voleu més informació sobre la política de privacitat accediu a "Saber-ne més", o podeu continuar sense habilitar les galetes (l'experiència de navegació es podria veure afectada).