Un any més, el Consell Comarcal del Pla de l’estany oferirà a través de Oficina Jove del Pla de l'Estany - Cal Drac de Banyoles el servei de Bus Nit per tots aquells joves que vulguin anar a les Festes del Tura d’Olot que tindran lloc del 6 al 10 de setembre.
L’objectiu és oferir un servei de transport públic perquè aquests joves no hagin de conduir i, per tant, vetllar per la seva seguretat. Com ja és habitual es posaran a disposició dels usuaris a partir dels 16 anys, dos autobusos d’anada i dos més de tornada la nit del dissabte 7 al diumenge 8 de setembre. El primer sortirà de Palol de Revardit a les 21.30h i arribarà a la capital de la Garrotxa a les 22.36h, després d’haver fet parades a Cornellà del Terri, Borgonyà (Xocolata Torras), Porqueres (Centre Cívic), Camós, Mata, Banyoles (Vila Olímpica, Centre i Països Catalans), Melianta i Serinyà. El segon autobús farà el mateix trajecte dues hores després, a les 23.30h. A la tornada, la primera opció serà agafar el bus de les 4 de la matinada i la segona, agafar el de les 6 del matí. Les parades seran les mateixes en ordre invers.
Per a fer ús del servei cal inscripció prèvia, que es pot fer del 26 d’agost fins al 6 de setembre a l’Oficina Jove del Pla de l’Estany - Cal Drac, de dilluns a divendres de 17h a 20h. El servei de bus nit s’ofereix des de l’any 2006 al Pla de l’Estany per anar a les festes de municipis propers.