La campanya de Nadal s'ha tancat amb un increment de vendes a Banyoles

En paral·lel a l'inici de les rebaixes d'hivern els botiguers de Banyoles han fet balanç, aquests primers dies de la setmana,  de la campanya comercial de Nadal  - Reis, que finalitzava aquest diumenge.  I la valoració és altament positiva perquè les vendes s'ha incrementat en comparació al Nadal del 2017.

I això que des de fa uns anys la campanya de Nadal - reis ha de conviure amb la irrupció del Black Friday al nostre país, el que fa que les vendes que abans es concentraven els últimes dies de l'any ara quedin més repartides. Des de l'Associació Banyoles Comerç i Turisme expliquen que el fet que el Black Friday aquest any arribés més aviat va provocar un boom de vendes la setmana del 23 novembre, i un descens la primera setmana de desembre per tornar a repuntar amb força després del Pont de la Puríssima.

A la pujada de vendes hi ha contribuït també l'aposta de l'entitat que agrupa els comerciants per incrementar les activitats de dinamització al centre durant les festes nadalenques. Una programació extensa que ha motivat que la gent es quedés a Banyoles i consumís no només als comerços sinó també als establiments de restauració. A més de propostes ja clàssiques com la cantada de nadales dels alumnes de l'Escola Municipal de Música o el cagatió amb Jordi Tonietti s'han programat activitats noves com l'arribada de l'Home dels Nassos, un concert de gospel o l'animació del pare noel.

La campanya de Nadal s'ha tancat amb un increment de vendes a Banyoles

La campanya de Nadal s'ha tancat amb un increment de vendes a Banyoles

En paral·lel a l'inici de les rebaixes d'hivern els botiguers de Banyoles han fet balanç, aquests primers dies de la setmana,  de la campanya comercial de Nadal  - Reis, que finalitzava aquest diumenge.  I la valoració és altament positiva perquè les vendes s'ha incrementat en comparació al Nadal del 2017.

I això que des de fa uns anys la campanya de Nadal - reis ha de conviure amb la irrupció del Black Friday al nostre país, el que fa que les vendes que abans es concentraven els últimes dies de l'any ara quedin més repartides. Des de l'Associació Banyoles Comerç i Turisme expliquen que el fet que el Black Friday aquest any arribés més aviat va provocar un boom de vendes la setmana del 23 novembre, i un descens la primera setmana de desembre per tornar a repuntar amb força després del Pont de la Puríssima.

A la pujada de vendes hi ha contribuït també l'aposta de l'entitat que agrupa els comerciants per incrementar les activitats de dinamització al centre durant les festes nadalenques. Una programació extensa que ha motivat que la gent es quedés a Banyoles i consumís no només als comerços sinó també als establiments de restauració. A més de propostes ja clàssiques com la cantada de nadales dels alumnes de l'Escola Municipal de Música o el cagatió amb Jordi Tonietti s'han programat activitats noves com l'arribada de l'Home dels Nassos, un concert de gospel o l'animació del pare noel.


Aquest lloc web utilitza galetes (cookies) per a millorar l'experiència de l'usuari i per a recollir informació estadística anònima sobre la navegació que s'envia a tercers per al seu processament.
Saber-ne més D'acord Continua sense galetes