L’Associació Banyoles Comerç i Turisme engega “Microconsells de proximitat” a les xarxes socials

La majoria dels establiments associats a Banyoles Comerç i Turisme estan tancats des de fa tres setmanes, però l’associació continua treballant per estar present en el dia a dia dels banyolins i banyolines i ho fa a través de les xarxes socials.

La última proposta de l’Associació Banyoles Comerç i Turisme ha estat estrenar les càpsules de vídeo “Microconsells de proximitat” que es podrà veure a través del seu perfil de Instagram, però també al programa setmanal, que s’emet els dijous al vespre, a Banyoles Televisió. Es tracta de vídeos de curta durada en el que els diferents establiments oferiran consells sobre els seus productes o les seves especialitats. La presidenta de l’Associació Banyoles Comerç i Turisme, Dolors Busquets, ha explicat que aquestes càpsules no tenen cap pretenció comercial, sinó que el que volen és que la ciutadania els tingui en compte i que quan la situació millori i es pugui tornar a obrir els establiments, que s’enrecordin del comerç de proximitat.

La presidenta de l’entitat recorda que tot i que tenen els negocis tancats, continuen actius. Dolors Busquets explica que molts comerços han donat roba per fer mascaretes i que aquells que tenien màquines de cosir les han confeccionat. L’Ajuntament de Banyoles ha repartit aquestes mascaretes entre els comerços de la ciutat que estan oberts i treballen de cara al públic.

L’Associació Banyoles Comerç i Turisme engega “Microconsells de proximitat” a les xarxes socials

L’Associació Banyoles Comerç i Turisme engega “Microconsells de proximitat” a les xarxes socials

La majoria dels establiments associats a Banyoles Comerç i Turisme estan tancats des de fa tres setmanes, però l’associació continua treballant per estar present en el dia a dia dels banyolins i banyolines i ho fa a través de les xarxes socials.

La última proposta de l’Associació Banyoles Comerç i Turisme ha estat estrenar les càpsules de vídeo “Microconsells de proximitat” que es podrà veure a través del seu perfil de Instagram, però també al programa setmanal, que s’emet els dijous al vespre, a Banyoles Televisió. Es tracta de vídeos de curta durada en el que els diferents establiments oferiran consells sobre els seus productes o les seves especialitats. La presidenta de l’Associació Banyoles Comerç i Turisme, Dolors Busquets, ha explicat que aquestes càpsules no tenen cap pretenció comercial, sinó que el que volen és que la ciutadania els tingui en compte i que quan la situació millori i es pugui tornar a obrir els establiments, que s’enrecordin del comerç de proximitat.

La presidenta de l’entitat recorda que tot i que tenen els negocis tancats, continuen actius. Dolors Busquets explica que molts comerços han donat roba per fer mascaretes i que aquells que tenien màquines de cosir les han confeccionat. L’Ajuntament de Banyoles ha repartit aquestes mascaretes entre els comerços de la ciutat que estan oberts i treballen de cara al públic.


Aquest lloc web utilitza galetes (cookies) per a millorar l'experiència de l'usuari i per a recollir informació estadística anònima que s'envia a tercers per al seu processament. Si ho accepteu cliqueu "D'acord"; si voleu més informació sobre la política de privacitat accediu a "Saber-ne més", o podeu continuar sense habilitar les galetes (l'experiència de navegació es podria veure afectada).