L'Aj.Banyoles habilita l'Oficina d'Atenció Empresarial per respondre dubtes arran del COVID-19

L'Àrea de Promoció Econòmica, Comerç i Turisme de l'Ajuntament de Banyoles ha habilitat l'Oficina d'Atenció Empresarial per informar i assessorar tots aquells autònoms, empresaris i treballadors de la ciutat que tinguin dubtes i consultes sobre les mesures econòmiques existents derivades de la crisi sanitària de la COVID-19.

El nou servei, de caràcter gratuït, no és més que un reforç de l'assessorament que des de l'àrea es ve oferint des de sempre a comerciants, autònoms, empresaris i emprenedors amb la posada en marxa d'un correu electrònic, d'una nova línia telefònica i destinant una tècnica de l'àrea per aquesta tasca específica. El que fa és recollir, filtrar i analitzar el gran volum d'informació d'àmbit laboral que arriba amb la situació actual des d'administracions diverses. Multitud de normatives i ajudes tant específiques com globals fan que sovint la ciutadania es perdi i l'objectiu d'aquesta oficina és precisament oferir un cop de mà facilitant informació, assessorament i recomanacions tant a empresaris, autònoms com a treballadors que s'hagin vist afectats per les repercussions econòmiques de la crisi sanitària.

L'Oficina d'Atenció Empresarial oferirà atenció online a través del correu electrònic Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. i també atenció telefònica a través del telèfon 972 58 14 08.

L'Aj.Banyoles habilita l'Oficina d'Atenció Empresarial per respondre dubtes arran del COVID-19

L'Aj.Banyoles habilita l'Oficina d'Atenció Empresarial per respondre dubtes arran del COVID-19

L'Àrea de Promoció Econòmica, Comerç i Turisme de l'Ajuntament de Banyoles ha habilitat l'Oficina d'Atenció Empresarial per informar i assessorar tots aquells autònoms, empresaris i treballadors de la ciutat que tinguin dubtes i consultes sobre les mesures econòmiques existents derivades de la crisi sanitària de la COVID-19.

El nou servei, de caràcter gratuït, no és més que un reforç de l'assessorament que des de l'àrea es ve oferint des de sempre a comerciants, autònoms, empresaris i emprenedors amb la posada en marxa d'un correu electrònic, d'una nova línia telefònica i destinant una tècnica de l'àrea per aquesta tasca específica. El que fa és recollir, filtrar i analitzar el gran volum d'informació d'àmbit laboral que arriba amb la situació actual des d'administracions diverses. Multitud de normatives i ajudes tant específiques com globals fan que sovint la ciutadania es perdi i l'objectiu d'aquesta oficina és precisament oferir un cop de mà facilitant informació, assessorament i recomanacions tant a empresaris, autònoms com a treballadors que s'hagin vist afectats per les repercussions econòmiques de la crisi sanitària.

L'Oficina d'Atenció Empresarial oferirà atenció online a través del correu electrònic Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. i també atenció telefònica a través del telèfon 972 58 14 08.


Aquest lloc web utilitza galetes (cookies) per a millorar l'experiència de l'usuari i per a recollir informació estadística anònima que s'envia a tercers per al seu processament. Si ho accepteu cliqueu "D'acord"; si voleu més informació sobre la política de privacitat accediu a "Saber-ne més", o podeu continuar sense habilitar les galetes (l'experiència de navegació es podria veure afectada).