Més de 40 consultes en una setmana a l'Oficina d'Atenció Empresarial de Banyoles

L'Oficina d'Atenció Empresarial que ha habilitat l'Àrea de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Banyoles per informar i assessorar sobre aquelles mesures econòmiques que han sorgit arrel de la crisi sanitària de la COVID-19 ha atès més d'un quarantena de consultes en només una setmana.

El nou servei, de caràcter gratuït, no és més que un reforç de l'assessorament que des de l'àrea es ve oferint des de sempre a comerciants, autònoms, empresaris i emprenedors i es va posar en marxa el passat dilluns 20 d'abril. Fins el moment les sol·licituds provenen pràcticament a parts iguals de treballadors i d'empresaris i autònoms.

El que fa aquesta oficina és recollir filtrar i analitzar el gran volum d'informació d'àmbit laboral que arriba amb la situació actual des d'administracions diverses. Multitud de normatives i ajudes tant específiques com globals fan que sovint la ciutadania es perdi i l'objectiu d'aquesta oficina és precisament oferir un cop de mà tant a empresaris, autònoms com a treballadors que s'hagin vist afectats per les repercussions econòmiques de la crisi sanitària. Entre les consultes més habituals a l'oficina banyolina hi ha la de treballadors afectats per ERTO's preocupats per les perspectives econòmiques a curt termini, les de negocis no essencials que han hagut de tancar i volen saber com hauran de procedir quan acabi la pandèmia o les d'autònoms que sol·liciten ajuda per tramitar les prestacions de cessament d'activitat o que demanen informació sobre possibles ajudes.

Més de 40 consultes en una setmana a l'Oficina d'Atenció Empresarial de Banyoles

Més de 40 consultes en una setmana a l'Oficina d'Atenció Empresarial de Banyoles

L'Oficina d'Atenció Empresarial que ha habilitat l'Àrea de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Banyoles per informar i assessorar sobre aquelles mesures econòmiques que han sorgit arrel de la crisi sanitària de la COVID-19 ha atès més d'un quarantena de consultes en només una setmana.

El nou servei, de caràcter gratuït, no és més que un reforç de l'assessorament que des de l'àrea es ve oferint des de sempre a comerciants, autònoms, empresaris i emprenedors i es va posar en marxa el passat dilluns 20 d'abril. Fins el moment les sol·licituds provenen pràcticament a parts iguals de treballadors i d'empresaris i autònoms.

El que fa aquesta oficina és recollir filtrar i analitzar el gran volum d'informació d'àmbit laboral que arriba amb la situació actual des d'administracions diverses. Multitud de normatives i ajudes tant específiques com globals fan que sovint la ciutadania es perdi i l'objectiu d'aquesta oficina és precisament oferir un cop de mà tant a empresaris, autònoms com a treballadors que s'hagin vist afectats per les repercussions econòmiques de la crisi sanitària. Entre les consultes més habituals a l'oficina banyolina hi ha la de treballadors afectats per ERTO's preocupats per les perspectives econòmiques a curt termini, les de negocis no essencials que han hagut de tancar i volen saber com hauran de procedir quan acabi la pandèmia o les d'autònoms que sol·liciten ajuda per tramitar les prestacions de cessament d'activitat o que demanen informació sobre possibles ajudes.


Aquest lloc web utilitza galetes (cookies) per a millorar l'experiència de l'usuari i per a recollir informació estadística anònima que s'envia a tercers per al seu processament. Si ho accepteu cliqueu "D'acord"; si voleu més informació sobre la política de privacitat accediu a "Saber-ne més", o podeu continuar sense habilitar les galetes (l'experiència de navegació es podria veure afectada).