Els comerços de l'ABCT s'intercanvien pòsters publicitaris en una campanya que durarà tot l'estiu

L’Associació Banyoles Comerç i Turisme ha iniciat una campanya de promoció en la que són els mateixos establiments associats els que es fan difusió entre si. La iniciativa va sorgir durant el període de confinament derivat de la COVID-19 i ha consistit en l’edició d’uns pòsters amb imatges destacades dels establiments que hi han volgut participar i que s’han repartit aleatòriament de manera que uns negocis en publicitin uns altres.

Els cartells mostren productes que cada establiment ha escolli en base al que més li interessava ressaltar i s’han encarregat a les dues impremtes adherides a la mateixa Associació Banyoles Comerç i Turisme. A l’hora de repartir els pòsters s’ha optat per a fer-ho a l’atzar però sempre tenint en compte que cada negoci en promocioni algun d’un sector diferent.

La intenció de l’associació es mantenir aquesta campanya fins al setembre ja que és a l’estiu quan més afluència de gent solen tenir els establiments. N’hi participen més d’una setantena.

Els comerços de l'ABCT s'intercanvien pòsters publicitaris en una campanya que durarà tot l'estiu

Els comerços de l'ABCT s'intercanvien pòsters publicitaris en una campanya que durarà tot l'estiu

L’Associació Banyoles Comerç i Turisme ha iniciat una campanya de promoció en la que són els mateixos establiments associats els que es fan difusió entre si. La iniciativa va sorgir durant el període de confinament derivat de la COVID-19 i ha consistit en l’edició d’uns pòsters amb imatges destacades dels establiments que hi han volgut participar i que s’han repartit aleatòriament de manera que uns negocis en publicitin uns altres.

Els cartells mostren productes que cada establiment ha escolli en base al que més li interessava ressaltar i s’han encarregat a les dues impremtes adherides a la mateixa Associació Banyoles Comerç i Turisme. A l’hora de repartir els pòsters s’ha optat per a fer-ho a l’atzar però sempre tenint en compte que cada negoci en promocioni algun d’un sector diferent.

La intenció de l’associació es mantenir aquesta campanya fins al setembre ja que és a l’estiu quan més afluència de gent solen tenir els establiments. N’hi participen més d’una setantena.