Porqueres es reunirà amb els veïns per fer balanç del primer mig any del porta a porta

L’Ajuntament de Porqueres farà, en les properes setmanes, diverses reunions amb els veïns del municipi per tal per fer balanç del primer mig any de funcionament del servei de recollida porta a porta. Les trobades, previstes entre la darrera setmana d’octubre i la primera quinzena de novembre han de servir per analitzar quins aspectes del servei funcionen, quins es poden millorar, conèixer les inquietuds dels usuaris i recollir aportacions.

Tal i com ja es va fer al febrer quan es va començar a implantar el servei, els veïns i veïnes seran convocats per zones amb l’objectiu de poder solucionar problemàtiques específiques dels diversos nuclis de Porqueres. A les trobades també s’explicaran les dades de què disposa el consistori i que arriben fins al mes de juliol. Sens dubte, la més rellevant és la reducció de la fracció de rebuig que se situa en les 408 tones respecte el mateix període de 2017. Així, mentre de gener a juliol de l’any passat es van recollir gairebé 681.000 quilos de rebuig entre el comercial i el domèstic, aquest 2018 se n’han recollit, en el mateix període, 272.719 quilos. Aquests quilos de rebuig que s’han deixat de recollir s’han convertit bàsicament en orgànica, fracció que s’han incrementat en unes 134 tones. El vidre ho ha fet en uns 12.000 quilos.

L’Ajuntament de Porqueres també ha estudiat la utilització del servei, prenent com a mostra una setmana concreta, la del 23 al 28 de juliol passat. Dels 1.620 habitatges censats, van fer ús del servei 1.368, el que suposa una utilització del 84%. Un total de 1.238, el 76%, van fer ús de la recollida d’envasos i paper; 1.177 habitatges, un 73%, va usar la recollida d’orgànica mentre que només un 40%, 651 habitatges, van utilitzar la recollida de rebuig.

Porqueres es reunirà amb els veïns per fer balanç del primer mig any del porta a porta

Porqueres es reunirà amb els veïns per fer balanç del primer mig any del porta a porta

L’Ajuntament de Porqueres farà, en les properes setmanes, diverses reunions amb els veïns del municipi per tal per fer balanç del primer mig any de funcionament del servei de recollida porta a porta. Les trobades, previstes entre la darrera setmana d’octubre i la primera quinzena de novembre han de servir per analitzar quins aspectes del servei funcionen, quins es poden millorar, conèixer les inquietuds dels usuaris i recollir aportacions.

Tal i com ja es va fer al febrer quan es va començar a implantar el servei, els veïns i veïnes seran convocats per zones amb l’objectiu de poder solucionar problemàtiques específiques dels diversos nuclis de Porqueres. A les trobades també s’explicaran les dades de què disposa el consistori i que arriben fins al mes de juliol. Sens dubte, la més rellevant és la reducció de la fracció de rebuig que se situa en les 408 tones respecte el mateix període de 2017. Així, mentre de gener a juliol de l’any passat es van recollir gairebé 681.000 quilos de rebuig entre el comercial i el domèstic, aquest 2018 se n’han recollit, en el mateix període, 272.719 quilos. Aquests quilos de rebuig que s’han deixat de recollir s’han convertit bàsicament en orgànica, fracció que s’han incrementat en unes 134 tones. El vidre ho ha fet en uns 12.000 quilos.

L’Ajuntament de Porqueres també ha estudiat la utilització del servei, prenent com a mostra una setmana concreta, la del 23 al 28 de juliol passat. Dels 1.620 habitatges censats, van fer ús del servei 1.368, el que suposa una utilització del 84%. Un total de 1.238, el 76%, van fer ús de la recollida d’envasos i paper; 1.177 habitatges, un 73%, va usar la recollida d’orgànica mentre que només un 40%, 651 habitatges, van utilitzar la recollida de rebuig.