“Banyoles ets tu!” tanca el curs 2019-2020 telemàticament

El programa “Banyoles ets tu”, que promou l’emprenedoria entre els alumnes de primària, ha tancat el curs 2019-2020, de forma telemàtica.

Uns 250 alumnes de cinquè de primària han estat treballant, durant gran part del curs, en projectes per solucionar diverses problemàtiques de la ciutat de Banyoles. El curs havia començat amb normalitat el mes de novembre amb un plenari inicial d’exposició de problemàtiques, que els alumnes han intentat resoldre a partir d’un treball participatiu i cooperatiu al llarg del curs.  La situació actual ha obligat a modificar l’activitat i els alumnes han fet la presentació dels treballs de forma virtual.

Pel que fa als temes tractats, la regidora d’Educació, Ester Busquets, explica que d’entre els més recurrents hi havia Gàrgoles de Foc, que va ser una de les entitats que van exposar els seus problemes a l’inici de curs, i van sortir algunes idees de vestuaris. També s’han tractat temes socials, projectes pensats per persones amb mobilitat reduïda, nouvinguts o sense sostre, i altres temes relacionats amb el medi ambient i la cura dels espais públics.

Busquets assegura que algunes de les qüestions van quedar anotades per tenir-les en compte en futurs projectes de ciutat, com per exemple un disseny d’una nou tipus de paperera la proposta d’un concurs de grafitis o adaptar els gronxadors per a persones amb mobilitat reduïda.

Aquest final de curs telemàtic no ha permès que els alumnes hagin pogut elaborar les maquetes que altres anys acompanyaven els seus projectes i que, després, es podien visitar.

“Banyoles ets tu!” tanca el curs 2019-2020 telemàticament

“Banyoles ets tu!” tanca el curs 2019-2020 telemàticament

El programa “Banyoles ets tu”, que promou l’emprenedoria entre els alumnes de primària, ha tancat el curs 2019-2020, de forma telemàtica.

Uns 250 alumnes de cinquè de primària han estat treballant, durant gran part del curs, en projectes per solucionar diverses problemàtiques de la ciutat de Banyoles. El curs havia començat amb normalitat el mes de novembre amb un plenari inicial d’exposició de problemàtiques, que els alumnes han intentat resoldre a partir d’un treball participatiu i cooperatiu al llarg del curs.  La situació actual ha obligat a modificar l’activitat i els alumnes han fet la presentació dels treballs de forma virtual.

Pel que fa als temes tractats, la regidora d’Educació, Ester Busquets, explica que d’entre els més recurrents hi havia Gàrgoles de Foc, que va ser una de les entitats que van exposar els seus problemes a l’inici de curs, i van sortir algunes idees de vestuaris. També s’han tractat temes socials, projectes pensats per persones amb mobilitat reduïda, nouvinguts o sense sostre, i altres temes relacionats amb el medi ambient i la cura dels espais públics.

Busquets assegura que algunes de les qüestions van quedar anotades per tenir-les en compte en futurs projectes de ciutat, com per exemple un disseny d’una nou tipus de paperera la proposta d’un concurs de grafitis o adaptar els gronxadors per a persones amb mobilitat reduïda.

Aquest final de curs telemàtic no ha permès que els alumnes hagin pogut elaborar les maquetes que altres anys acompanyaven els seus projectes i que, després, es podien visitar.


Aquest lloc web utilitza galetes (cookies) per a millorar l'experiència de l'usuari i per a recollir informació estadística anònima que s'envia a tercers per al seu processament. Si ho accepteu cliqueu "D'acord"; si voleu més informació sobre la política de privacitat accediu a "Saber-ne més", o podeu continuar sense habilitar les galetes (l'experiència de navegació es podria veure afectada).